Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Bélabáttya (törölt): A csajt. Ugyanis nála van a többi... (2013.02.27. 04:47) Férfiak 3 nagy barátja!
  • JackRemzy: Na hát most már... Szólj hozzá! xDDD (2013.02.25. 05:55) A blogom fejlesztem!
  • JackRemzy: Sikerülnie kell a Tini ninja teknőcöknek XDDD (2013.02.18. 16:23) Jack broadcast
  • JackRemzy: Ebből a segijjééééből frankón szállóigét csinálunk. xDDD (2013.01.25. 17:33) Segijjéé xDDD
  • JackRemzy: Ha ezt Kritya meglátja sztem kitér a hitéből és megakar majd ölni xD (2013.01.25. 16:40) Kritya Dance! - By Jack Remzy :D

Címkék

alkatel (1) Assasin (1) broadcast (1) cici (1) Creed (1) csaj (1) csipsz (1) Dance (2) dizájn (1) Edzés (1) egyed (4) elv (5) emberiség (2) emulator (1) erő (1) facebook (6) figura (1) film (1) filmek (1) filozófia (8) frissités (1) Futás (1) hack (1) heineken (1) humor (8) idő (1) iphone (1) jack (3) Jack (7) játék (4) játékok (1) jedi (1) jegyzet (1) joystick (1) kaja (1) kalóz (3) kedvence (1) konzol (1) Kritya (2) kutya (1) Logika (1) logika (2) manhattan (1) mátrix (1) mell (1) mobil (1) mosópor (1) műsór (4) mutant (1) ninja (1) Nintendo (1) nokia (1) online (6) Parkour (1) paródia (1) pc (2) pizza (1) playstation (1) program (1) project (1) projectek (1) ps1 (1) ps2 (1) rádió (3) reklám (3) Remzy (4) remzy (6) rendszer (1) retro (1) rólam (1) sega (1) sith (1) sőr (1) Sport (1) star (1) stream (1) szinkron (1) tánc (3) teenage (1) telefon (1) tény (6) Tide (1) trailer (1) trojai (1) turtles (1) twich tv (1) Ugrálás (1) űrlény (1) vicces (2) Vicces kép (3) video (3) videok (1) wars (1) weboldal (1) youtube (6) zene (1) Címkefelhő

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Videók

2013.02.25. 05:12 JackRemzy

Itt megtalálhatjátok az összes, már meglévő youtubra, vagy éppen máshova feltöltött kész videóim, amiket én készítettem vagy szerepelek benne. Azért gyűjtöttem össze, hogy könnyebb legyen egyes felvételeket vissza keresni és egy helyen megtalálható legyen mind.

movie_update.png

*A videók megtekintéséhez klikk a képre azonnal egy felugró ablakban lejátssza!*

"Nem mindegyik szó szerint film felvétel, némelyik csak sima videó"

Film videók

iMatrix Trailer

Leírás: A Jack Media új projectje az iMatrix, hamarosan érkezik!
Irta, vágta, szinkronizálta és rendezte:Jack Remzy

Humoros videók

Felvételi (Csete Dráma Szakkör)

Leírás: Életem legelső fellépésének első fele, színház teremben. Fontos nap számomra. A minősége a felvételnek viszont sz*r. Nem én vettem fel szóval más hibáztassatok!

Pótvizsga (Csete Dráma Szakkör)

Leírás: Életem legelső fellépésének második fele, színház teremben. Fontos nap számomra. A minősége a felvételnek viszont sz*r. Nem én vettem fel szóval más hibáztassatok!

Kritya Dance!

Leírás: Az én bűnöm volt, hogy elkövettem ezt a felvételt. Régi kedves barátomról Krityáról készítettem mi közbe a volt osztály termemben táncol.

Stand up comedy

Leírás: Az első Stand up comedym a nagy közönség elött! Régi felvétel, és webcamerával készült szóval elnézést a hangminőségért. ÉS ÚRISTEN, HOGY NÉZTEM MÉG KI AKKOR! XDDD.

Stand up comedy promo

Leírás: Akartam a Stand up comedymnek folytatást csinálni csak nem jutottam el odáig de a promoját megcsináltam. XD Na nembaj majd lessz még Jack Remzyvel Stand up! :D

Kutya élet(Merlin bemutatkozik)

Leírás: Főszerepben az én kis kutyusom kiskorában. Muszáj voltam anno felvenni, és szerintem egész vicces lett. Tekintsetek be a hóbortos hebehurgya kutya életbe! XD

Médiás Videok

Jack Remzy vs. Bkv

Leírás: Ez a kis videó akkor készült amikor nagyon bepipultam a BKV miatt mert kint fagyoskodtam 2 óráig mert nem jött a busz...

Jack visszatér!

Leírás: Rádiós időszakomba való visszatérésem alkalmából készítettem ezt a kis hang anyagot.

Médiás Videok

Karácsonyi Fellépés 2007

Leírás: Még amikor közép iskolás voltam, és karácsonyi fellépést adtunk elő. Ne csodálkozzatok, hogy néztem ki még ehh... XDD Jó szorakozást!

Szalagavató osztálytánc

Leírás: Mindenkinek az életébe eljön a szalagavatós tánc. Hát az enyém nagyon erotikus volt. És imádtam. XD
 Ráadásul jól táncolok! <<

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jackmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr875102557
süti beállítások módosítása