Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Bélabáttya (törölt): A csajt. Ugyanis nála van a többi... (2013.02.27. 04:47) Férfiak 3 nagy barátja!
  • JackRemzy: Na hát most már... Szólj hozzá! xDDD (2013.02.25. 05:55) A blogom fejlesztem!
  • JackRemzy: Sikerülnie kell a Tini ninja teknőcöknek XDDD (2013.02.18. 16:23) Jack broadcast
  • JackRemzy: Ebből a segijjééééből frankón szállóigét csinálunk. xDDD (2013.01.25. 17:33) Segijjéé xDDD
  • JackRemzy: Ha ezt Kritya meglátja sztem kitér a hitéből és megakar majd ölni xD (2013.01.25. 16:40) Kritya Dance! - By Jack Remzy :D

Címkék

alkatel (1) Assasin (1) broadcast (1) cici (1) Creed (1) csaj (1) csipsz (1) Dance (2) dizájn (1) Edzés (1) egyed (4) elv (5) emberiség (2) emulator (1) erő (1) facebook (6) figura (1) film (1) filmek (1) filozófia (8) frissités (1) Futás (1) hack (1) heineken (1) humor (8) idő (1) iphone (1) Jack (7) jack (3) játék (4) játékok (1) jedi (1) jegyzet (1) joystick (1) kaja (1) kalóz (3) kedvence (1) konzol (1) Kritya (2) kutya (1) logika (2) Logika (1) manhattan (1) mátrix (1) mell (1) mobil (1) mosópor (1) műsór (4) mutant (1) ninja (1) Nintendo (1) nokia (1) online (6) Parkour (1) paródia (1) pc (2) pizza (1) playstation (1) program (1) project (1) projectek (1) ps1 (1) ps2 (1) rádió (3) reklám (3) Remzy (4) remzy (6) rendszer (1) retro (1) rólam (1) sega (1) sith (1) sőr (1) Sport (1) star (1) stream (1) szinkron (1) tánc (3) teenage (1) telefon (1) tény (6) Tide (1) trailer (1) trojai (1) turtles (1) twich tv (1) Ugrálás (1) űrlény (1) vicces (2) Vicces kép (3) video (3) videok (1) wars (1) weboldal (1) youtube (6) zene (1) Címkefelhő

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Jack Media Blog - Jack vs. Bkv

2011.03.03. 21:03 JackRemzy

I love the bkvéééé.... WHAT?.... FUCK YOU! :@

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jackmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr132708314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MMate1986 2011.03.03. 22:30:52

Hát...
Ha ezt a videót úgy eleve csak poénnak csináltad, akkor oké...
És remélem, hogy csak poén, mert azért néha már nagyon abszurd dolgokat tudtál mondani...
Már eleve a vidid első mondatai közt: "mi közemberek utáljuk a bkv-t, akik max szeretik, azok a dolgozói" ...Na most, ez pont nem igaz. Nem tudom van e sofőr ismerősöd, de hidd el, a sofőrök úgy RÜHELLIK a bkv-t mint a szart. Jobban mint az utasok, mert az egy dolog, hogy az utas úgy érzi, hogy vele csesznek ki, de a sofőrrel úgyszint kibaszik a bkv vezetősége... és a pénzt amit szépen elsikkasztottak, a saját dolgozóikon próbálják behajtani bírságokon keresztül. Még az egyenruhájukba is képesek belekötni és pénzbírságot kiszabni.
Szóval az utas max annyiért morog h késik a busz (dugó, piros lámpa, öregedő buszok amiken szar a gáz pedál, stb.) meg az ellenőr miatt mivel bliccelt, de neki áll feljebb... de a saját dolgozóiktól még a kiesett pénzt is próbálják behajtani.
Amúgy az a 150.00 Ft-os fizetés is elég kifogásolandó... Függ attól hogy milyen régóta dolgoznak ott. Én ismerek egy férfit, aki már (szerencsétlen) 30 éve ott dolgozik... az egy dolog h a BRUTTO fizetése 210.000 Ft... De ebből kb 120.E-t visz haza. És ő 30 éve dolgozik ott. Na most, aki nem ilyen idős, az nyilván nem biztos h ennyit :D De ez függ a műszaktól is, meg a busz típustól is, meg egyébként még 100 féle módból állapítják meg a fizetést.
(arról a 30ezer forintos vmiről meg... hát... nem igazán hallottam még XD telenként kapnak két zacskó cukrot meg egy doboz olcsóbb teafiltert azt ennyi. A víz van náluk ingyen :D nem a kávé xD vagy mi a szar az...)
A menetrend szar... baromi idegesítő, én is kiakadnék... de nem a buszsofőr csinálta XD Úgyhogy azt ne neki ródd fel... de mivel nem is említettél ilyesmit, ezért vedd úgy h én sem szóltam XD
A cigis dologgal kapcs meg azt nem értem, hogy oké, akk arrébb állnak két métert... de a kukákról mi a szarért szedték le azokat a kis cigielnyomós bigyókat? (nem cigizem, nem tudom a nevét XD) Mert itt viszont neked van igazad, most miért jobb az h eldobáljáka csikket? -.- Ez hülye ötlet volt. A másik meg, hogy hiába megy arrébb két métert és ott dohányzik, mert ha felszáll a buszra és leül mellém, én attól még ugyanúgy érzem azt a bűzt. Sok értelmét nem látom a szabálynak XD
Hogy miért nem nyitják ki hamarabb az ajtót mikor előttük beállt egy busz a megállóba? Na most, azért lehet látni kivételeket, de a szabály szerint megállón kívül TILOS ajtót kinyitni. Különben ha meglátja a kis buszosokat ellenőrző bácsi és lefotózza, akk megy ki nekik a bírság. Vannak kivételek, ostobább buszsofőrök a haverjaikért képesek kinyitni az ajtót a házuk előtt, ezek tényleg ostobák XD De pl amikor futsz a busz után és megáll a kedveért, felvesz megállón kívül, azért ugyanúgy büntethetik.
Mondjuk szerencséjükre/balszerencséjükre a bkv inkább csak sebességet méretett... eddig XD Mostanában egyre több ellenőr került elő XD
Amúgy meg, szerintem komolyan menj el egy hétre buszsofőrnek. És azután mondj véleményt. Mert ez egy olyan szar meló, hogy át kell élni, és csak azután véleményt mondani róla.
Majd jó dolog lesz átérezni, hogy az utasok milyen ostobaságokért képesek neked menni és azzal fenyegetni hogy megvernek. A legszebb mikor este a sok kis cigány kölyök lófrál és fenyegetik őket :D Az egyik ismerősömet majdnem agyon verték amiért nem volt hajlandó gyorsabban vezetni...
(mielőtt belekötnél, a buszsofőrnek tartania kell azt a köcsög menetrendet a sok tetves piros lámpa ellenére is, ezért nem mehet gyorsabban ha azt írja a menetrend hogy csak két perc múlva érhet a megállóba... elvileg. persze azért már perceket nehéz számolni és időben felérni a végállomásra, úgyhogy a menetrendet PONTOSAN tartani szinte lehetetlenség XD)
Jó persze, tudom hogy vannak baromi bunkó buszsofőrök. Találkoztam jópárral akik úgy kezeltek mindenkit mint egy szarkupacot... De nem mindegyik ilyen. A másik pedig, az utas és a buszsofőr is ember. Mindkét fél 65%-a bunkó tajparaszt :D Pont azért mert ugyan olyanok XD
Csak azért írtam ilyen bazi sokat mert hallottam hogy baromira fel vagy háborodva és reméltem hogyha elmagyarázok egy két dolgot, akkor kb jobban megérted. (annyiszor tetted fel a "miért" szót hogy úgy éreztem valakinek meg kell válaszolni a kérdést XDXD)
Téged egy nap alatt kicsinál kb egy buszsofőr. Azt a buszsofőrt egy nap alatt vagy 10-15 utas kicsinálja :D
A mikrofonról meg annyit, hogy a buszokat le sem mossák rendesen! használt vízzel mosatják őket, mert úgy takarékosabb... akkor szerinted új mikrofont fognak bele rakni??? XD Hát nem. Amúgy azért is büntetik őket ha nem mondják be a megállók nevét. Csak a legtöbb sofőr feladja mert olyan szar állapotban vannak a mikrofonok, hogy tényleg csak csubakka hangokat lehet belőlük hallani XDXDXDXDXD
Én értem a viccet... de te néha már annyira elragadtattad magad, hogy nem tudtam viccnek szántad e vagy sem XD
Amúgy emg a végén baromira nem vállaltad fel a nevedet xD Én is odavethetek neked egy álnevet mondván hogy felvállaltam XDXDXD
Na mindegy. Ha a vidi után jobb a lelkiismereted akkor egészségedre XD :D

Máté. (aki hihetetlen, de nem buszsofőr fanatikus XD csak szimplán nem kezeli őket külön fajként xD)

Bocs a zavarásért XD

JackRemzy 2011.03.03. 23:00:02

@MMate1986: Szia, és örülök a kommentednek. Ott kezdődik az egész, hogy mindig hozzá tettem a tisztélet a kivételnek! Én csak kívül álló szemmel néztem ez tény. De nagyon sokszor olyan bunkó soförrel találkoztam... És amúgy a 123-as NEM MENETREND SZERINT MEGY! Probáld ki szombaton. :) És tényleg van kivétel van, hogy nagyon rendes sofőrrel találkoztam. A keresethez nem fűznék semmit. Csak azt tudom mondani amit hallottam. A videót komolyan gondoltam félig mivel ez szorakoztatásra is szolgál. A nevem pedig nem áll név, hanem tudod egy művész név. És nem szándékozom többet a bkv-vel foglalkozni csak, úgy éreztem ki kell mondanom amit gondolok. Ez egy egyéni vélemény. Nem kell egyet érteni. De azért remélem élvezted. :) És különben elnézést is kértem a végén. Ja és még annyit, hogy tényleg én igazábol azokat céloztam akik "kakimatyik" az egész bkv-n belül legalábbis probáltam, kivételek mindenhol vannak. :) További jó szorakozást a blogon! Ha nem csak ezért jöttél! :P

Tommy666 2011.03.03. 23:25:24

nekem nagyon tetszik :D így tovább :D

MMate1986 2011.03.04. 08:02:11

Persze, megértem, hogy vélemény volt.
Én is megmondtam az enyémet, ennyi XD
És azt szidjad, aki a menetrendet csinálta, ne azt aki a buszt vezeti XD
Csak valahogy nem láttam néhol reálisnak, és nem lett volna jó, hogy egykét embert feleslegesen felhergelj, majd nekimenjen egy sofőrnek :) ...Képzeld, van ilyen is -.-"
Ekkora hülyéket XD
Persze, továbbra is várom a videóidat, hagy lássam mit alkotsz még :)
Sok sikert :)
süti beállítások módosítása